12.2.06

They Came from Outer... Google

Dentro de las estadísticas que uso para mi sitio hay un apartado que te indica cómo llegó la gente hasta tí desde Google y otros buscadores, y a veces te encuentras con cosas realmente absurdas o simplemente curiosas.

Por ejemplo, dentro de las mías y desde que uso ese sistema de estadísticas (un par de semanas) tengo cosas tan curiosas como gente que ha llegado a mí buscando la palabra "axpe", por el famoso caso de AXPE Consulting y su ex-empleado cabreado (con razón, por cierto)... cuando yo sólo había mencionado esa palabra una sóla vez en todo el blog.

Otra curiosidad es que otra gente llegó a mi buscando información sobre Ágatha Ruiz de la Prada, a cuenta del post de la ministra y el tentáculo... y yo sólo mencioné a la diseñadora una vez. Incluso traté de buscar en Google a ver por dónde aparecía mi post... y no fui capaz.

Otra buenísima es lo de Villa Marchosa, mencionada una sóla vez en este post, y no hablaba precisamente de la promoción de Donettes. Lo bueno del caso es que una de ellas pregunta a Google, literalmente, como si fuera Ask "donde esta villa marchosa". Bueno, pues por si vuelve a entrar, Villa Marchosa queda en Lusera, Huesca.

Por último, el primero que me sorprendió fue uno que buscaba "desnudos inf". Lo de los desnudos lo entiendo.. ¿pero y el inf?

En fin, que son curiosidades, pero aún no pueden compararse a las que van recopilando en quebuscasque.com. Ahí sí que las tienen realmente bizarras.

Technorati tags: , ,

2 comentarios:

(so I dub thee) Unforgiven dijo...

Este comentario é coa esperanza de que o leas hoxe, xa que aquí no curre non penso logarme no correo, ademáis de que nin podo acceder dende o meu ñata, se non que se trata duns do que se usan para comprobar casos especiais.

A cousa é que en "La voz de Galicia" de hoxe ven a seguinte oferta de traballo na sección de ídem (transcribo literalmente):

**************

Axencia de Publicidade de Pontevedra precisa:

Deseñador/a Web

Buscamos unha persoa que nos axude a desenvolver webs atractivas, usábeis e accdesíbeis baseadas en XHTML e CSS2. Envíanos o teu CV e URLs ou imaxes de traballos realizdos a webpontevedra@gmail.com

Se o prefiersa tamén podes enviar o teu material ao apartado de correos 499, 36080 Pontevedra.

********************

Por se che interesa, vamos.

Que, xa que estamos, estou a pensar noutras cousas para o vídeo (xa teño a praza confirmada unha vez feito o pagamento) xa che comentarei cando nos vexamos.

Saúdos á family.

(so I dub thee) Unforgiven dijo...

Pooor certo, que se me esquecía, resulta que neste ñata (winxp sp1, iexplorer 6.0), o teu blog ten o problema que tiña antes pero á inversa. Agora son os enlaces e as fotos da dereita o que se pon por enriba do texto, digamos que está ocupando un 20% do ancho destinado ó texto en sí.

Por se te aburres e queres retocar xD.